Alla inlägg den 13 december 2014

Av Josefin Forslund - 13 december 2014 12:48

Idag har jag varit och fikat på holken med Linus! Han bjö för ja hadd it me mig nå pengar, he va jävulskt gott, jag tog en kycklinggrill macka med curry i mumma! Idag är de som sagt lördag och jag måst plugga för har prov på onsdag i naturkunskap.. Men he va it de ja längta till! På måndag som sagt ska jag ju gö en förändring i håret och det ska bli så kul! Har ju varit hel blond nu jätte länge så Hade tänkt något av dessa varianter

Vissa är ju ingen stor skillnad på men är typ lite sugen på att bli mörkare som på den 2 bilden, alla tycker ju olika men jag tyck då 2 längst upp till höger! Ikväll ska jag förhoppningsvis vara med Tilda, vettefan vad vi ska gö men he ordna no sä, kanske se film å köp nå gottigott med tända ljus, he ä ju it så långt kvar innan de är jul så ljus och julstämning de är grejer de!
Nu ska jag göra mig ordning för pluggandet å platta mitt hår me min älskade plattång.. Eller ;)

Min Presentation


Hej och välkommen till min blogg.
Mitt namn är som sagt Josefin och jag gillar det mesta! läs så får du nog de vettigaste svaret

Fråga mig

25 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Bästa årstiden?:D Själv tycker jag vinter!
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards