Alla inlägg den 9 december 2014

Av Josefin Forslund - 9 december 2014 15:55

dom 2 sista veckorna innan jullov! usch, igår trodde jag att vi skull gå till den här fredagen som kom men då ska vi gå skola ytterligare en vecka.. jag hann ju å bli glad där ett tag... Har det jätte jobbigt nu med skolan, ska göra en presentation i engelska där jag ska ha läst "wicca" på engelska och jag har typ bara kommit halvägs in i boken sen ha jag en debatt som jag ska lämna in på svenskan & matten! fast den har jag alltid det jobbigt med.. men men! sen har jag funderat på att byta linje.. känns inte riktigt okej i de jag går i nu även fast jag skulle vilja jobba på en förskola men det finns ju inte så många jobb om man går bf så jag är lite osäker.. sen så trivs jag inte så bra i klassen för dom är gode så tvärt emot mig och jag har inget gemensamt me dom.


Har haft en awesome helg däremot med Tilda Petra & Linus! vi gjorde nå riktigt roligt åsså raggade vi och bara chillade. toppen helg! det är så skönt att man kan komma på saker att göra än att bara sitta hemma och se film.. fyfan så trist därför kom vi på att vi skull tolka me bob! jag & tilda kund då hålla i längst i boben utan att ramla av! 


Tänkte göra min debatt nu och sen vila och ta tiden som den kommer.. kanske se nå avsnitt av nån serie sen bli he sängen dirr! 

Min Presentation


Hej och välkommen till min blogg.
Mitt namn är som sagt Josefin och jag gillar det mesta! läs så får du nog de vettigaste svaret

Fråga mig

25 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Bästa årstiden?:D Själv tycker jag vinter!
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards