Alla inlägg den 11 december 2014

Av Josefin Forslund - 11 december 2014 18:32

Alltså... min mamma är ganska så konstig, imorse när jag vaknade så började jag sminka mig osv osv.. åsså frågade mamma mig bah: jossan? ha du på dej nån parfym? jag bah: nä vadådå? Då kom hon in med britney spears parfymen som luktar as gott och bara kolla va jag har, jag bah: åhhh ha du köpt den där? hon bah: jåå när jag var i skellefteå ... 

då säg hon efter ba " egentligen skulle du få denna i julklapp"... tror ni it jag vart nå sur då!?!? jåå, har alltid tänkt köpa den parfymen och klart som fan att jag vill ha den i julklapp dåå men nää, it fan fick jag de... typiskt min mamma asså... men hon sa att vi fick dela på den eftersom att hennes parfym "clean" är helt försvunnen eftersom hon har tappat bort den i skellefteå.. 

haha vilken mamma man har... jaja

Nu håller jag på att baka en kladdkaka i den nya formen! för hoppas på att den blir bra för jämt när jag gjorde en kladdkaka i de former som har ett hål i sig så bli he it bra. Kanske hade kunnat få formen i julklappen också ;) nämen sen har jag bara lyssnat på musik ikväll å duschat.. är så trött så ids it gö nå än att vara hemma å ligga i sängen. tur att de är snart lov!   

Min Presentation


Hej och välkommen till min blogg.
Mitt namn är som sagt Josefin och jag gillar det mesta! läs så får du nog de vettigaste svaret

Fråga mig

25 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Bästa årstiden?:D Själv tycker jag vinter!
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards